Klasická modrá: To je barva roku 2020!


 

Výkonná ředitelka Pantone Color Institutu, Leatrice Eiseman, říká:

„Žijeme v době, která vyžaduje důvěru a víru. Tato potřeba stálosti a sebevědomí vyjadřuje klasická modrá, pevná a spolehlivá barva, na kterou se můžeme vždy spolehnout. Modrá barva připomíná rozlehlé a nekonečné nebe a povzbuzuje nás, abychom rozšířili naše myšlení. Přemýšlejme hlouběji, zlepšujme naši předvídavost a otevřeme se společné komunikaci.“ 

Slova, která s tímto modrým odstínem můžeme spojit, jsou klid, sebevědomí, touha po spolehlivém a stabilním základu a vstup do nové éry.

Modrá barva je nadčasová a velmi elegantní ve své jednoduchosti.

 

Oblékněte se do modré

Modrá barva je nadčasová a je vhodná, pokud chcete působit seriózně, elegantně, sebevědomě a důvěryhodně.

Chystáte-li se na obchodní schůzku nebo důležitou večeři, s modrou nešlápnete vedle. 

Oblékněte si bílou nebo modrou košili a doplňte ji elegantní modrou pánskou kravatou. Vše můžete završit kapesníčkem do saka s modrými detaily. 

Pokud máte rádi ležérnost a nejedná se o obchodní schůzku, můžete zapomenout na oblek a zvolit pouze pánský motýlek v kombinaci s pánskými kšandami

Tip: Chcete-li vypadat skutečně slavnostně, vyberte si pánské manžetové knoflíčky, které dodají celému vzhledu šmrnc.

 

Proč byla zvolena právě klasická modrá?

Barva, která je institutem barev zvolena pro daný rok, ovlivňuje nejen módní, ale také průmyslová odvětví, bytový textil, průmyslový design, obaly produktů a grafický design.

Výběrový proces zahrnuje, mimo jiné, promyšlené zvážení a analýzu současných trendů.

Při výběru barvy jsou odborníci ovlivňování zábavním průmyslem, filmy, uměním, životními styly nebo také sociálně-ekonomickými podmínkami.

 

O Pantone Color Institutu

Pantone Color Institut je střediskem odborníků, kteří radí společnostem v oblasti barev pro vizuální identitu produktů a značek. 

Prostřednictvím sezónních předpovědí, trendů, psychologie barev a poradenství, Pantone Color Institut spolupracuje s globálními značkami tak, aby došlo k efektivnímu využití síly, psychologie a emocí barev v jednotlivých návrhových strategiích.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.